Mijn Sibbing
Welkom op de inlogpagina van het online portaal Mijn Sibbing. In verband met beveiliging en gebruiksgemak raden wij u aan om gebruik te maken van de webbrowser Google Chrome.
Indien u (inlog)problemen ervaart, raadpleeg eerst onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, vul dan ons feedbackformulier in.
Inlogtips
Hieronder een aantal inlogtips en uitleg over wat u te zien krijgt wanneer u ingelogd bent:-
Onder Mijn cliëntprofiel kunt u uw eigen basisgegevens invoeren en die van uw eventuele partner en kinderen. Zodra deze basisgegevens bekend zijn, kunt u een cliëntprofiel invullen voor uzelf en uw partner. Zodra u uw gegevens wijzigt, worden deze door ons beoordeeld. U ontvangt hiervan bericht.
-
Binnen het portaal Mijn Sibbing is het voor zakelijke entiteiten mogelijk om één of meerdere accounts aan te maken op het zakelijke account.
Alleen de hoofdgebruiker kan extra gebruikers aanmaken of verwijderen.
Dit doet u door onderstaande stappen te volgen.
1. Log in met uw gebruikersnaam (zakelijke entiteit) of vraag om Mijn Sibbing voor u te activeren
2. Nadat u ingelogd bent, klikt u op de tegel 'Extra gebruiker aanmaken'
3. Zodra u akkoord gaat met de beheermeldingstekst komt u in het scherm om gebruikers toe te voegen of te verwijderen
4. De extra gebruiker ontvangt een uitnodiging-e-mail om in te loggen- Extra gebruikers kunnen geen extra gebruikers aanmaken
- De hoofdgebruiker is en blijft beheerder over het zakelijke account
- Wordt de extra gebruiker ingetrokken en verwijderd dan ontvangt de extra gebruiker hiervan een e-mail notificatie
-
Onder Mijn documenten downloaden staan de documenten die door uw adviseur/relatiebeheerder met u gedeeld zijn.
Indien wij documenten met u willen delen, doen wij dit ook via deze applicatie. U ontvangt van ons bericht wanneer er een document voor u klaarstaat.
Wanneer u zelf documenten met ons wilt delen, kunt u gebruik maken van de upload button binnen dit onderdeel van Mijn Sibbing. U verzendt vanaf hier veilig en snel uw documenten.
-
Voor lopende adviestrajecten hebben onze adviseurs documenten nodig. Deze documenten worden via Mijn documenten uploaden bij u opgevraagd. In dat geval heeft u hiervoor een mail ontvangen.
Wanneer er geen opgevraagde documenten tonen, betekent dit dat er nog geen documenten door uw adviseur zijn opgevraagd.
Vanwege veiligheid kunt u hier alleen PDF documenten uploaden.
-
Wanneer u verzekeringen en producten bij ons heeft, vindt u hier een overzicht van uw verzekering(en), financiering(en) en abonnement(en), inclusief de correspondentie hieromtrent. Daarnaast kunt u uw facturen inzien.
-
Indien u problemen ervaart met de weergave van Mijn Sibbing is het raadzaam om uw cachegegevens en cookies te wissen. Dit doet u door onderstaande stappen te volgen.
- Klik rechts bovenin uw scherm onder het kruisje op de drie stippen boven elkaar genaamd ‘Google Chrome aanpassen en beheren'
- Klik op ‘Geschiedenis’ en hierna nogmaals op ‘Geschiedenis'
- Uw Google Chrome geschiedenis opent, klik aan de linkerkant van uw scherm op ‘Browsegegevens wissen’
- Een pop-up opent, selecteer hier de optie ‘Geavanceerd’
- Selecteer als periode ‘Afgelopen 7 dagen’
- Vink de eerste 4 hokjes aan ‘Browsegeschiedenis’, ‘Downloadgeschiedenis’, ‘Cookies en andere sitegegevens’ en ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’.
- Klik op ‘Gegevens wissen’
- Sluit de browser en start deze opnieuw op
- U heeft alle stappen succesvol doorlopen. Log nu nogmaals in op Mijn Sibbing