Mijn Sibbing - veelgestelde vragen
Op deze pagina hebben wij de veelgestelde vragen met betrekking tot Mijn Sibbing op een rij gezet.
Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op of vul ons feedbackformulier in.
Selecteer in de rechterkolom het onderdeel waarover u meer informatie wenst.
-
Heeft u eerder succesvol kunnen inloggen maar bent u uw gebruikersnaam kwijt? Vraag dan uw gebruiksnaam bij ons op via het reactieformulier.
-
Heeft u eerder succesvol kunnen inloggen, maar bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op Wachtwoord vergeten.
-
De SMS code wordt verstuurd naar het mobiele nummer dat bij ons bekend is. Wanneer u een nieuw mobielnummer heeft, kan het zijn dat dit nog niet bij ons bekend.
-
Wanneer u problemen ervaart met de weergave van Mijn Sibbing is het aan te raden om uw cachegegevens en cookies te wissen. Dit doet u door onderstaande stappen te volgen.
- Klik rechts bovenin uw scherm onder het kruisje op de drie stippen
- Klik op ‘Geschiedenis’ en hierna nogmaals op ‘Geschiedenis'
- Uw Google Chrome geschiedenis opent, klik aan de linkerkant van uw scherm op ‘Browsegegevens verwijderen’
- Een pop-up opent, selecteer hier de optie ‘Geavanceerd’
- Selecteer als periode ‘Afgelopen 7 dagen’
- Vink de eerste 4 hokjes aan ‘Browsegeschiedenis’, ‘Downloadgeschiedenis’, ‘Cookies en andere sitegegevens’ en ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’.
- Klik op ‘Gegevens wissen’
- Sluit de browser en start deze opnieuw op
- Heeft u alle stappen succesvol verlopen, log dan nogmaals in op Mijn Sibbing.
-
Wanneer uw mobiele telefoonnummer wordt gevraagd, vul dan uw mobiele telefoonnummer inclusief landcode in (bijvoorbeeld +31612345678).
-
Binnen het portaal Mijn Sibbing is het voor zakelijke entiteiten mogelijk om één of meerdere accounts aan te maken op het zakelijke account.
Alleen de hoofdgebruiker kan extra gebruikers aanmaken of verwijderen.
Dit doet u door onderstaande stappen te volgen.
1. Log in met uw gebruikersnaam (zakelijke entiteit) of vraag om Mijn Sibbing voor u te activeren
2. Nadat u ingelogd bent, klikt u op de tegel 'Extra gebruiker aanmaken'
3. Zodra u akkoord gaat met de beheermeldingstekst komt u in het scherm om gebruikers toe te voegen of te verwijderen
4. De extra gebruiker ontvangt een uitnodiging-e-mail om in te loggen- Extra gebruikers kunnen geen extra gebruikers aanmaken
- De hoofdgebruiker is en blijft beheerder over het zakelijke account
- Wordt de extra gebruiker ingetrokken en verwijderd dan ontvangt de extra gebruiker hiervan een e-mail notificatie
-
Wanneer u verzekeringen en producten bij ons heeft, vindt u hier een overzicht van uw verzekering(en), financiering(en) en abonnement(en), inclusief de correspondentie hieromtrent. Daarnaast kunt u uw facturen inzien.
-
Voor lopende adviestrajecten hebben onze adviseurs documenten nodig. Deze documenten worden via Mijn documenten uploaden bij u opgevraagd. In dat geval heeft u hiervoor een mail ontvangen.
Wanneer er geen opgevraagde documenten tonen, betekent dit dat er nog geen documenten door uw adviseur zijn opgevraagd.
Vanwege veiligheid kunt u hier alleen PDF documenten uploaden.
-
Wanneer het uploaden van documenten niet werkt, probeer het dan nogmaals. Lukt het nog steeds niet om uw bestanden toe te voegen? Vul dan ons feedbackformulier in.
-
Onder Mijn documenten downloaden staan de documenten die door uw adviseur/relatiebeheerder met u gedeeld zijn.
Indien wij documenten met u willen delen, doen wij dit ook via deze applicatie. U ontvangt van ons bericht wanneer er een document voor u klaarstaat.
Wanneer u zelf documenten met ons wilt delen, kunt u gebruik maken van de upload button binnen dit onderdeel van Mijn Sibbing. U verzendt vanaf hier veilig en snel uw documenten.
-
In Mijn documenten downloaden worden documenten door uw adviseur voor u klaargezet. U ontvangt van ons bericht indien er een document voor u klaarstaat. U verzendt en ontvangt met behulp van deze applicatie veilig en snel documenten.
Op verzoek kunnen wij documenten voor u klaarzetten. Neem hiervoor contact met ons op.
-
Ziet u onder Mijn documenten geen documenten? Dan zijn er nog geen documenten door uw adviseur/relatiebeheerder met u gedeeld. Documenten worden niet standaard gedeeld in Mijn documenten.
