Mijn Sibbing - veelgestelde vragen
Op deze pagina hebben wij de veelgestelde vragen met betrekking tot Mijn Sibbing op een rij gezet.
Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op of vul ons feedbackformulier in.
Selecteer in de rechterkolom het onderdeel waarover u meer informatie wenst.
-
Wanneer het downloaden van documenten niet werkt, probeer het dan nogmaals. Lukt het nog steeds niet om bestanden te downloaden? Vul dan ons feedback formulier in.
-
Om u goed te kunnen adviseren hebben wij informatie van uw nodig. Hiervoor hebben wij een cliëntprofiel opgesteld.
-
Onder Mijn cliëntprofiel kunt u de basisgegevens invoeren voor u en uw eventuele partner en kinderen. Als eerste vult u uw basisgegevens in om vervolgens de rest van het cliëntprofiel in te vullen voor uzelf en uw partner. Wanneer u uw gegevens wijzigt, worden deze door ons beoordeeld. U ontvangt hiervan bericht.
-
Controleer of u ingelogd bent met het juiste account. Wanneer u ingelogd bent met uw privé account, tonen alleen uw privé documenten en bestanden. Bent u ingelogd met uw zakelijke account, dan tonen alleen uw zakelijke documenten en bestanden.
Sluit uw sessie altijd af door op Afmelden/Mijn profiel te klikken.
-
Uw opdrachtbevestigingen en abonnementen staan onder 'Ter ondertekening'.
Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op.
