Extra gebruiker aanmaken voor Mijn Sibbing portaal

Maakt u al gebruik van onze Mijn Sibbing omgeving? Onze online omgeving waarin u onder andere een overzicht aantreft van uw van verzekeringen en producten die u als relatie bij ons heeft afgesloten. Maar u kunt er ook op een veilige manier documenten met ons uitwisselen. 

Vanaf nu is het voor zakelijke entiteiten mogelijk om één of meer extra gebruikers aan te maken op het zakelijke 'Mijn Sibbing' account. 

Hoe kunt u een extra gebruiker aanmaken?

Het aanmaken van een extra gebruiker kan alleen door hoofdgebruiker van het zakelijke account uitgevoerd worden. 

Dit doet u door onderstaande stappen te volgen.

1. Log in met uw gebruikersnaam (zakelijke entiteit) of vraag ons om Mijn Sibbing voor u te activeren
2. Nadat u ingelogd bent, klikt u op de button  'Extra gebruiker aanmaken'
3. Zodra u akkoord gaat met de beheermeldingstekst komt u in het scherm om gebruikers toe te voegen of te verwijderen
4. De extra gebruiker ontvangt vervolgens een uitnodiging-e-mail om in te loggen

    • Extra gebruikers kunnen zelf geen extra gebruikers aanmaken. De hoofdgebruiker is en blijft beheerder van het zakelijke account. Wordt de toegang van de extra gebruiker door de hoofdgebruiker ingetrokken en verwijderd? Dan ontvangt de extra gebruiker hiervan een e-mail notificatie
    •  

Heeft u nog geen inloggegevens? Neem dan contact met ons op.

Klik hier voor inlogtips en uitleg over Mijn Sibbing.